poniedziałek, 7 maja 2012

oTAGowani!


Kilka dni temu zostałam oTAGowana. Do zabawy wciągnęła mnie Maruda007, a z racji tego, że mam wolną chwilę postanowiłam wziąć w niej udział. Oto zasady:

1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.

Pytania skierowane do mnie:
1.Czego nie lubisz w blogowaniu?
Komentarzy w stylu "fajny blog, wpadnij do mnie". Na szczęście ostatnio jest ich bardzo mało :)
2.Jakiego gatunku książki byś na pewno nie przeczytał/a?
Chyba nie ma takiego gatunku, którego bym nie tknęła. Co prawda nie przepadam za Harlequinami, ale to nie znaczy, że nie mogłabym ich czytać.
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
Często się nad tym zastanawiam, bo rubrykę "ulubione" ciężko jest uzupełnić. Chyba z sentymentu powiem, że "Gwiezdne Wojny". 
4.Co śmiesznego wydarzyło się, kiedy byłeś/aś dzieckiem?
Myślę, że moje wspomnienia z dzieciństwa mają dość hermetyczny humor. Na przykład jazda taczką po ogrodzie albo zabawa w lwy budzi we mnie napady śmiechu, ale nikt nigdy nie wie dlaczego...
5. Wolisz szpilki, trampki czy tenisówki?
Z wymienionych powyżej trampki, ale na co dzień jestem zwolenniczką glanów.
6. Jaki kanał najczęściej oglądasz?
13street (dawniej Hallmark), bo seriale sensacyjne i kryminalne to właśnie to co lubię!
7. Przeglądasz takie strony jak np. kwejk, demotywatory?
Bardzo często kiedy mi się nudzi.
8. Ulubiony zespół?
Wciąż się zmienia. Ostatnio na miejscu pierwszym mojej osobistej TopListy ulubionych zespołów gościł "Hey".
9. Wolisz kurtkę czy płaszcz?
Płaszcz.
10. Czego zawsze zapominasz z domu?
Bardzo często wracam się po książkę lub iPoda.
11. Podoba ci się nowy hymn na Euro?
Czy odpowiedź "Koko koko, hymn nie spoko" jest zadowalająca? :D

Skończyłam odpowiadać! A teraz pytania do:
Gosiarella (w krainie stron)
zaczytana-w-chmurach (zaczytana-w-chmurach)
Agnesja (Agnesja-recenzje)
Mana (świat wariatki)
Hanna (książki i nie tylko)
Tirindeth (Tirindeth's books)
Kuba16 (na tropie ksiażek i nie tylko)
futbolowa (kreatywa)
Pauline. (książki moim życiem)
Oleńka (myśli, wrażenia interpretacje)
Bezimienna (książki bezimiennej)

Teraz czas na moje pytania:
1. Po książki jakiego autora sięgasz najczęściej?
2. Co, oprócz czytania oczywiście, lubisz robić w wolnym czasie?
3. Czy masz coś (misia, książkę, plakat) co przypomina Ci o jakiejś zabawnej sytuacji?
4. Cytat, który zapadł Ci głęboko w pamięć to...
5. Film, który możesz oglądać nieskończoną ilość razy to...
6. Gdzie jest według Ciebie najpiękniejsze miejsce na Ziemi?
7. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?
8. Czy często odwiedzasz bibliotekę?
9. Najmilej wspominam...
10. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej?
11. Słuchasz radia?

To by było na tyle. Życzę miłej zabawy wszystkim oTAGowanym :DD

9 komentarzy:

  1. Tak, wiem, czepiam się, ale "Kokokoko Euro spoko" nie jest hymnem EURO, ale polskiej reprezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem, ale tak bardzo ładnie mi się to zrymowało :) Nie mogłam się po prostu powstrzymać. Co do oficjalnego hymnu nie mam żadnych zastrzeżeń. :D

      Usuń
    2. A tutaj muszę się zdecydowanie zgodzić, bardzo ładnie wyszło :D
      Sama śmieję się z tej piosenki, ale cholerstwo wpada w ucho!

      Usuń
  2. Dzięki za zaproszenie, chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację, jak znajdę czas, to może nawet wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mooiniu, serdecznie dziękuję, że pomyślałaś o mnie w tej nowej zabawie, ale niestety nie jestem w stanie, ze względów czasowych i , hmmm, mentalnych wziąć w niej udziału. Nie umiem odpowiadać o swoich NAJ-ach :) To dla mnie za trudne, nie umiem jednoznacznie wartościować rzeczy, które kocham. Nie umiem o nich krótko pisać. O swoich ulubionych filmach, ukochanym miejscu na ziemi, wspomnieniach, cytatach mogłabym napisać opowiadanie :) Nie biorę udziału w takich zabawach, bo, udzielając niewyczerpujące odpowiedzi, źle się z tym czuję, mam wrażenie, że okłamuję Was i siebie. Dlatego - jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za pamięć i serdecznie przepraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę będę miała problem z wytypowaniem 11 osób:)
    Gwiezdne wojny- jeszcze nie widziałam tego filmu:D i jakoś mnie nie ciągnie nie moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 albo mniej :D Fajnie będzie wziąć udział i zastanowić się chwilę nad swoimi naj. A "Gwiezdne Wojny" to na prawdę fajny film, ale jak kto lubi. Chociaż sama nigdy nie zrozumiem jak można nie obejrzeć tego filmu - leci średnio dwa lub trzy razy do roku w telewizji :)

      Usuń
  6. Ojej! Dziękuję Ci ślicznie:* Zabieram się do roboty :)

    "Gwiezdne Wojny" - czemu ja jeszcze tego nie widziałam!
    "Koko koko, hymn nie spoko" - zryłaś mi beret! Genialne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli udało Ci się znaleźć chwilkę czasu, po to, aby przeczytać powyższy tekst, proszę, znajdź drugą chwilkę, aby wyrazić swoją opinię na jego temat.
Dla mnie ważny jest KAŻDY komentarz, każda informacja o tym, że ktoś tu był, poznał moje myśli. I pozostawił po sobie ślad :)