środa, 2 lutego 2011

A. J. Buchanan; M. Peskowitz - "Śmiała książka dla Dziewcząt"

Wczoraj niespodziewanie dostałam książkę-poradnik o dość interesującym tytule: Śmiała Książka dla Dziewcząt. Książka wygląda niepozornie i na początku myślałam, że jest to kolejny poradnik dla nastolatek z serii  "co zrobić kiedy rzucił cię chłopak" lub "jak malować paznokcie", więc szybko przeszłam do spisu treści i wtedy rozwiały się wszystkie moje wątpliwości.

Spis treści zawiera mianowicie takie pozycje jak: Zasady gry w koszykówkę, Gwizdanie na palcach, Spinanie włosów za pomocą ołówka, Zegar zasilany cytryną, Piratki, Ognisko, ABC szpiegostwa, Jak negocjować wynagrodzenie?, Wędrówki, Sztuka pisania listów, Jak przygotować gęsie pióro do pisania, Wierzbowa piszczałka, Wiązanie bandany oraz Składanie podkoszulka po japońsku, Zrób własny papier i wiele innych.

W książce-poradniku jest podanych wiele sposobów na organizowanie sobie czasu i urozmaicanie zabaw np.: czternaście odmian berka. Śmiało mogę powiedzieć, że jeśli będzie mi się nudziło to znajdę sobie tu coś ciekawego.

Tekst na tylnej okładce jest równie dwuznaczny jak tytuł. "Oto przewodnik po świecie, do którego chłopcom wstęp wzbroniony." Jednak kolejne zdanie jest dokładnym odzwierciedleniem tego co znajdziemy w książce "Dla każdej dziewczynki, którą ciekawość świata i niezależny duch popychają ku poszukiwaniu przygód i nowych wrażeń."

Dlatego ja wraz z autorkami polecam książkę wszystkim dziewczynom, które interesują przygody i nie tylko. Każda z Nas może znaleźć tu coś dla siebie.

1 komentarz:

  1. Przeczytałam, dowiedziałam sie coś i dziękuję, pozytywnie mnie do książki nastawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli udało Ci się znaleźć chwilkę czasu, po to, aby przeczytać powyższy tekst, proszę, znajdź drugą chwilkę, aby wyrazić swoją opinię na jego temat.
Dla mnie ważny jest KAŻDY komentarz, każda informacja o tym, że ktoś tu był, poznał moje myśli. I pozostawił po sobie ślad :)